PENGIMAGINASI *KEKARATAN TAK BERBATAS*

Page ni penuh dengan*kekaratan tak berbatas* saya. penuh juga dengan *grammar* error [^_^].i'm just a normal human takda yang berbeza dengan makhluk Allah S.W.T. yang lain.Minat terlampau pada*jac*,*sentimantel+apa2 menenangkan* dan ter-addict menulis dan membaca *blog*.maafkan saya andai *kekaratan tak berbatas*saya ini ter-coincidence same dengan kisah hidup anda.ianya hanya imaginasi luar petala saya.tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati (terpaksa guna ayat cliche ini [*_*])tulisan disini hakmilik *rher* sepenuhnya.*bukan nak kedekut ye*tapi sekadar meminta sedikit *humanity* anda as i have memerah *peluh* untuk menghasilkan *kekaratan tak berbatas*. have a good day.love+forever

Monday, October 20, 2008

kekaratan*tak berbatas*[iii]

*The broken shadow,
The stagnant statue,
Quiescent rumbles of the Folsom,

Dime shine of summer,
Walking through boulevard of queen silent,
all in the name of unsung holiday.*

Sometimes i do feel that i don't deserved to be here. Budak-budak TESL yang lain semuanya power English*really power*. I hate grammar, tak boleh nak buat apa-apa dah. But, looking it the other way around, I'm suppose to take this opportunities to improve myself. Apapun, aku bersyukur dapat kawan like Ehfa and Faeh*the twins*. Hish, dah don't sedih-sedih. The most important thing is you have make your family and yourself proud. Can't wait to fly, UCP Marjon I'll be there soon!*sengih perasan*

No comments:

Post a Comment