PENGIMAGINASI *KEKARATAN TAK BERBATAS*

Page ni penuh dengan*kekaratan tak berbatas* saya. penuh juga dengan *grammar* error [^_^].i'm just a normal human takda yang berbeza dengan makhluk Allah S.W.T. yang lain.Minat terlampau pada*jac*,*sentimantel+apa2 menenangkan* dan ter-addict menulis dan membaca *blog*.maafkan saya andai *kekaratan tak berbatas*saya ini ter-coincidence same dengan kisah hidup anda.ianya hanya imaginasi luar petala saya.tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati (terpaksa guna ayat cliche ini [*_*])tulisan disini hakmilik *rher* sepenuhnya.*bukan nak kedekut ye*tapi sekadar meminta sedikit *humanity* anda as i have memerah *peluh* untuk menghasilkan *kekaratan tak berbatas*. have a good day.love+forever

Tuesday, October 28, 2008

kekaratan*tak berbatas*[iv]/oversea

My poise,

My scoundrel trout,

Demon of treachery,

Bark quiescent more lanky,

The chronicle of verve begins in saga of metaphor deciphering the valve of seamark nature.


Mat salleh kat sini memang tak paham bahasa langsung. Bila kita cakap A dia cakap B*susah
bebenor* aku nak paham diorang. The reason that I really piss off bila dia cakap that i will not
succeed in their country*ingat orang melayu bodoh sangat ke?* . Dahlah this year punye paper
the ultimate punya susah. [#_#]*mak doakan saya*

***

#a smidgen of part [v] *kira 5.1 lah*

R wait!”. laung Arif sambil berlari


“Wei, where have you been ah?” with the piss off face


Nature call, sorry ye”. Dengan muka sopesen.


“Dimaafkan, dah jom gi psyco. center. The big boss nak jumpa.”

No comments:

Post a Comment