PENGIMAGINASI *KEKARATAN TAK BERBATAS*

Page ni penuh dengan*kekaratan tak berbatas* saya. penuh juga dengan *grammar* error [^_^].i'm just a normal human takda yang berbeza dengan makhluk Allah S.W.T. yang lain.Minat terlampau pada*jac*,*sentimantel+apa2 menenangkan* dan ter-addict menulis dan membaca *blog*.maafkan saya andai *kekaratan tak berbatas*saya ini ter-coincidence same dengan kisah hidup anda.ianya hanya imaginasi luar petala saya.tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati (terpaksa guna ayat cliche ini [*_*])tulisan disini hakmilik *rher* sepenuhnya.*bukan nak kedekut ye*tapi sekadar meminta sedikit *humanity* anda as i have memerah *peluh* untuk menghasilkan *kekaratan tak berbatas*. have a good day.love+forever

Friday, November 7, 2008

Memory.......



Down the memory lane....


"Attention to passenger flight Boeing 737 flying to Heathrow London please board in at gate 5a"


Saat ini hati dah rasa macam-macam sebak, sad, happy and tanpa tersedar air mata ni mengalir. Semua orang dah bersedia nak board in but not me. Muka mummy and papa aku tatap macam tak nak lepas.


"Ma, please pray for my success and safety ye." terasa tak nak lepas pelukan yang mummy berikan after so many years without it. It make me more sad to leave.


"I will, go and make me and papa proud k!" mummy kesat air mata dan saat itu aku nampak the handkerchief that i bought for her during Japanese festival 5 years ago. I'm surprise yet happy she still using it.

semuanye akan bermula disini....

2 comments: