PENGIMAGINASI *KEKARATAN TAK BERBATAS*

Page ni penuh dengan*kekaratan tak berbatas* saya. penuh juga dengan *grammar* error [^_^].i'm just a normal human takda yang berbeza dengan makhluk Allah S.W.T. yang lain.Minat terlampau pada*jac*,*sentimantel+apa2 menenangkan* dan ter-addict menulis dan membaca *blog*.maafkan saya andai *kekaratan tak berbatas*saya ini ter-coincidence same dengan kisah hidup anda.ianya hanya imaginasi luar petala saya.tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati (terpaksa guna ayat cliche ini [*_*])tulisan disini hakmilik *rher* sepenuhnya.*bukan nak kedekut ye*tapi sekadar meminta sedikit *humanity* anda as i have memerah *peluh* untuk menghasilkan *kekaratan tak berbatas*. have a good day.love+forever

Monday, January 12, 2009

Bermulanya disini....

"Rael wait"

Siapa lah pulak tu? Tak tahu ke dah lambat nak gi sembahyang jumaat!

"Stop la!, tak larat aku nak kejar!" o....Hazumi rupanye

"Apa dia" dengan langkah yang terpaksa aku perlahankan.

"Nothing, just nak jalan sekali je. Nape, takleh ke? lawak sarcastic pulak mamat ni.

"Tak da lah, cepat sikit jalan tu" macam dah dengar pak imam tu bagi Khutbah je.


"Wei, ko dari mana tadi?"

"library lor, why?"


***

No comments:

Post a Comment